Aizvērt
Dermaclinic
Lv Ru En

ATRODI MŪS

Skanstes iela 50, 3. stāvs, Rīga, LV-1013, Latvija.

Karte

SAZINIES AR MUMS

TĀLRUNIS +371 67 847 102

MOB. TĀLR.

MOB. TĀLR.

FAKSS +371 67 709 555

E-PASTS dermaclinic@vc4.lv

Darba laiks

PIRMDIENA 09:00 - 19:00

OTRDIENA 09:00 - 19:00

TREŠDIENA 09:00 - 19:00

CETURDIENA 09:00 - 19:00

PIEKTDIENA 09:00 - 19:00

SESTDIENA x

SVĒTDIENA x

Seko mums

Facebook Twitter Draugiem Youtube

Tālo ceļu skaistums!

Kā tuksnesī! 

Klimata apstākļi lidmašīnā ir līdzīgi kā Sahāras tuksnesī, tāpēc ādai klājas bezgala grūti, ja mitruma līmenis gaisā ierasto 60% vietā ir tikai 10% un var samazināties līdz pat 2%. Straujo ādas atūdeņošanos vēl vairāk pasliktina spiedīgais gaiss, kurā ir samazināts skābekļa daudzums. Kaut arī to neredzam, visapkārt ir silikona un sadzīves putekļi, ko rada metāls, plastmasa un sintētiskie materiāli. Tas nozīmē, apkārt ir daudz brīvo radikāļu, kam piemīt graujošas spējas bojāt šūnu sieniņas. Tā ir vide, kas rada papildu slodzi ādai, jo īpaši tad, ja tā ir jutīga un ātri reaģē uz pārmaiņām.

Ja tavai ādai pēc ilgstošiem lidojumiem, pārbraucieniem ir tendence kļūt kairinātai, sausākai un uztūkt, īpaši acu zonā, ir vērts ieklausīties dažos ieteikumos, kas garos lidojumus padarīs vieglāk pārvaramus.

Sagatavojies!

Iepriekšējā vakarā pirms ceļojuma ieteicams viegli attīrīt ādu no atmirušā raga slāņa, izmantojot maigu skrubi vai pīlingu, un pēc tam uzklāt mitrinošu serumu, krēmu. Pīlings uzlabo mitrinošo vielu iesūkšanos, mazina ādas nogurumu un izsitumu veidošanās risku. 

Pirms lidojuma!

Attīri ādu ar micelāro ūdeni. Ja nav, vari izmantot minerālūdenī samitrinātu salveti. Tas mazinās poru nosprostošanos un veicinās tālāk lietoto ādas mitrinātāju labāku uzsūkšanos.

Tonizē ādu un tad uzklāj viegli mitrinošu krēmu.

Dāmām noteikti vajadzētu noņemt dekoratīvās kosmētikas kārtu. Ceļojums pats par sevi ir stress organismam, vairāk tiek izstrādāts stresa hormons kortizols, tādēļ nereti pēc pārlidojuma parādās taukains spīdums.

Dzer vairak ūdens! 

Gan pirms ceļojuma, gan tā laikā, gan pēc tam. Ēd zaļos salātus, augļus, dārzeņus, dzer dabiskas augļu sulas, lai mitrinātu ādu no iekšpuses. Kafijas un saldu dzērienu vietā izvēlies tīru ūdeni, zāļu vai zaļo tēju.

Hidrogela maskas.

Ādas mitrināšana ir vajadzīga jebkurā vecumā. Ar hialuronskābi piesātinātās biocelulozes vienreizlietojamās maskas ir vienkāršs un efektīvs veids, kā atjaunot sejas ādas zaudēto mitruma līmeni un mazināt noguruma pēdas lidojuma laikā 10–15 minūšu laikā. Tās ir piemērotas visiem ādas tipiem, tomēr nevajadzētu aizrauties ar maskām, kas piesūcinātas ar spēcīgiem antioksidantiem, piemēram, A vai C vitamīnu, jo stresa apstākļos tas var radīt ādai pārmērīgu kairinājumu.

Spilventiņi zem acīm.

Maigā acu zona pirmā reaģē ar nogurumu, tūsku, grumbām, tumšiem lokiem utt. Tūsku var mazināt viegla acu zonas masāža ar pirkstu spilventiņiem, ļoti labi palīdz arī zem acīm uzlīmējami spilventiņi – plāksteri, kas ir piesūcināti ar spēcīgiem mitrinātājiem, visbiežāk hialuronskābi, kam piemīt arī ādu izlīdzinošs un gaisinošs efekts. 

Galapunktā!

Pēc iespējas ātrāk notīri lidojuma putekļus no sejas ādas, īpaši svarīgi tas ir jutīgai ādai. Lieto dziļi mitrinošus līdzekļus ne tikai sejas ādai, bet arī ķermenim.

Sargies no saules!

Ikdienas un sportiskajās aktivitātēs lieto saules aizsardzības līdzekli ar augstu SPF. Drošības labad izlasi un ievēro aizsarglīdzekļa lietošanas norādes, vai līdzeklis atkārtoti ir jāuzklāj ik pēc divām stundām vai biežāk. Ja pēc saules pārmērībām āda sāp un sūrst, lieto speciālos pēcsauļošanās līdzekļus, to sastāvā ir ādu nomierinošas un atjaunojošas vielas, kas palīdz ādai ātrāk atkopties.

Pilnu rakstu lasiet žurnāla "EJ!" jūlija numurā. Konsultē "Dermatologijas klīnika" dermatoveneroloģe Tatjana Ļiņova.